سلام عصربهاریتون بخیر

داشتم ایمیلهامو چک می کردم
وقتی این تصویر رو دیدم که گوشه ای از یه زایشگاه در ژاپن هستش

خیلی حسودیم شد ای کاش یه روزی توی کشور ما هم نه فقط بیمارستانهای خصوصی

بلکه تموم زایشگاهها به این شیکی بشه
چون تولد قشنگترین اتفاق زندگیه

هم برای مادر وهم برای نوزاد